-Bengang-

Bermule laa sehari aku tak chat dengan !sorry aku terpakse 'remove' kau kat 'facebook' aku daa promise,aku takkan chat dengan kau lagi tapi semalam aku try untuk tak nak chat dengan kau,aku tak boleh..semalam kau chat dengan aku,kau tulis 'hye adik sayang' dalam hati aku cakap bla sayang kau..aku tak balas..dalam mase 15 minit aku tak balas tapi aku tak boleh,aku kene balas chat kau..tapi aku daa promise  aku tak nak chat dengan kau..so aku 'remove' kau dari 'friend' aku..aku rase dengan care tu jee boleh halang aku dari chat dengan kau..aku memang bengang gilerr dengan kau..saje nak sakitkan hati aku ken..sekarang kau daa ade gf bangge laa kau ken..aku still ingat kau cakap ape eh 'malas laa nak cari awek payah'aku still ingat kau cakap tu..we kalau kau nak tahu kan setiap kali radio tu pasang lagu 'panik-bunkface' aku mesti ingat kau..so kalau lagu tu ade jee aku 'off' radio tu..aku malas nak ingat pasal kau..buat sakit hati jee kau tahu..sakit hati gilerr..now aku nak try lupekn kau..lupe lupe lupe lupe lupe...'SHAHIRA' aku tahu kau boleh lupekan dye..I know you can do it 'SHAHIRA'..yeah..

No comments:

Post a Comment